Centrum handlowe i Dyskusyjne Diablo II
Spis treści:
1.Wstęp
2.Staty
3.Umiejętności
4.Sprzęt
5.Walka
1.WSTĘP
Nekromanta to moja ulubiona postać, gram nią już troche czasu. Głownie rozwijałem ja w strone summonera, a z czasem Bone Necro. Postanowilem odejść od reguły tworzenia Bone Necro dobrego na duele. Zrobilem Poison Necro- uwazany za slabego. Ale okazalo sie ze przy dobrym buildzie radzi on sobie swietnie w PvM a takze w PvP.
2.STATY
Staty proponuje takie:
siła-60>85- w zaleznosci od tego czy bedzie sie nosic enigme czy tez inna zbroje
zręczność-pod blok
żywotność-reszta
energia-nic jesli ma sie dobry sprzet ale ja wole dojsc do 50
3.UMIEJĘTNOSCI
Przywołania:
gliniany golem-1
mistrzostwo we wladaniu golemami-1
przywolanie odpornosci-1
Tyle wystarczy- reszte dadza mi itemki(ja narazie te umiejetnosci mam na pierwszym poziomie ale dzieki itemkom sa na 10 poziomie co w zupelnosci wystarcza) Ewentualnie jak ktos lubi mozna dojsc do ozywiencow ale nie polecam.
Trucizny i kosci:
zatruty sztylet-20(synergia do nowy)
eksplozja trucizny-20(patrz wyzej)
trujaca nowa-20(nasz glowny atak)
zbroja z kosci-1(przydaje sie)
sciana z kosci-20(synergia do zbroi)
wiezienie z kosci-nic uzywajac marrow buga, w przeciwnym wypadku kolo 10
zeby-1(na dojscie)
wybuch zwlok-1(patrz wyzej)
Klątwy:
wszedzie po jednym punkcie zeby dojsc do zmniejszenia odpornosci(w sumie musimy wydac 7 pktow)
Zostaje jeszcze kilka punktow ktore mozna wlozyc w wiezienie z kosci/gliniaka/mistrzostwo we wladaniu golemami.
Ewentualnie mozna dac w wlocznie z kosci/ducha aby dobic goscia po ataku nowa gdy ma pare hp:P
4.SPRZĘT
Tutaj mamy pare wyborow, ja napisze najpierw optymalna wersje
głowa:
shako z sockedowanym perf diamentem(najlepszy wybor) rzadka obrecz+2 to nekro skills+resy++szybsze rzucanie czarow(jeszcze lepszy wybor ale trudno znalezc:P)
zbroja:
Enigma (Jah+Ith+Ber) (wypasiona rzecz, dobra na duele, ogolnie good) Kolec(Ral+Ohm+Sur+Eth) (dobra rzecz- daje 25-50% obrazen wiecej od umiejetnosci trucizn, 50% szybsze odzyskanie rownowagi, aura kolcow sie przydaje i duch kolcow na 13 poziomie do przyzwania)
tarcza:
Skrzydlo Trangoula- 2 do trucizn i kosci to najlepsza zaleta i 25 do sily:D 65% szans na blok oraz majac 3 itemki z zestawu zmniejsza o 40% odpornosc wroga na trucizne Homunkulus- to tez dobry wybor ze wzgledu na resy i premie do skili a takze wysoki blok)
bron:
pajeczyna smierci(najlepsza dla poison nekro 2 do skili i zmniejsznie odpornosci wroga na trucizne)
pas:
popreg trangoula- nie mozna zamrozic daje bonus za 2 itemki z setu
rekawice:
szpony trangoula( zwiekszenia obrazen od trucizn o 20% i 2 do klatw)
buty:
szpikoczlapy szybsze bieganie/chodzenie bonus do zrecznosci i sily oraz bug z wiezieniem kosci na 33 lvl
amulet:
kalejdoskop mary (ogolnie dobry) crafted amu lub jakis inny dajacy +2 do skilli trucizn i kosci oraz szybsze rzucanie czarow 20%
pierscienie:
soj (duzo many i 1 do skili) soj
ekwipunek:
charmy- skilery oraz dajace szybsze bieganie( niepotrzebne dla majacych enigme)
Dla biedniejszych dobrze sprawdza sie tez zestaw tranga w calosci oraz szpikoczlapy, jednak minusem jest wolne puszczanie czarow
5.WALKA
Puszczamy zmniejszenie odpornosci ewentualnie zniedoleznienie na szybszych ludzikow i walimy nowa, hp szybko zejdzie:P przy damage w granicach 8k(srednio) Na duele rowniez nekro taki sie nadaje lecz trzeba szybko biegac/lub miec teleport i puszczac szybko czary.
Zmniejszenie odpornosci bedzie zmniejszac odpornosc wroga o okolo 55%, tarcza o 40% i rozdzka kolo 30%(srednie wartosci)
Co do walki z poszczegolnymi postaciami to wyglada to tak:
Moj nekro ma zestaw tranga i buty szpikoczlapy, oko etlisza amu, soja i jakis ring 10% fcr
Walka z poszczegolnymi postaciami:
czarka- nie mialem problemow, najgrozniejsza jest z zamarznieta kula paladyn- z szarza trudno ale jest do wygrania, hammer i blogoslawiony mlot tez ciezko:P
barbarzynca- na ogol byl wolniejszy mocno wiec nowa, ucieczka, nowa, ucieczka, i nowa:P
amka-ze strzala kierowana bez enigmy ani rusz, z oszczepem wlocznia jest luzik druid- elementalista nie sprawia problemow, zmiennoksztaltny jak jest sybki wilk to moze napsuc krwi:P
assa-trap assa trudno jest, walczaca da sie wygrac
inny nekro- summoner nc^^, bone ciezko jak zamknie nas w wiezieniu bo nowa nie niszczy go;/
Ogolnie rzecz biorac wiekszosc postaci na podobnym lvl jednym strzalem pozbawialem calego hp(zostawalo im 1hp)
To wszystko- zycze milej gry i powodzenia.
Offline