Diablo 2 Fantasy

Centrum handlowe i Dyskusyjne Diablo II

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Forum zamkniete z powodu usterek !!!! pszepraszam za problemy

#1 2009-02-20 20:04:44

reki22

Zbanowany

Zarejestrowany: 2009-02-15
Posty: 101
Punktów :   

Paladyn Hammer

Spis treści:
I. Wstęp.
II. Tabelka fcr (faster cast rate - szybsze rzucanie czarów).
III. Atrybuty.
IV. Umiejęstności.
V. Ekwipunek.
VI . Najemnik
VII. Zakończenie



I. Wstęp.
Paladyn hammer jak wszyscy wiedzą (albo się domyślają) jest postacią opierającą się na umiejęstności błogosławiony młot. Na batlle.net'cie praktycznie bez posiadania słowa runicznego "Enigma" nie ma co się zabierac za robienie takiego paladyna. Ale w dzisiejszych czascah, gdy cena hrs (high runy - runy powyżej gula) jest bardzo niska, każdy może szybko sam zrobic sobie to rw (rune word = słowo runiczne) na przykład w łatwo wypadającym bp (breast plate = napierśnik). Należy też wspomniec, że poniższa taktyka nacelowana jest na (jak to napisane zostało w tytule) na PvM (player vs monsters = walka z potworami).


II. Tabelka fcr.
Najpierw trzeba wyjaśnic o co w tym całym fcr biega. Polega to na tym, że niektóre przedmioty mają atrybut właśnie "xx% szybsze rzucanie czarów" (gdzie xx to jakaś liczba dwucyfrowa), z tym że fcr nie rośnie nam o dany procent tylko istnieją tzw. progi, wyrażane w fps (klatkach na sekundę - im mniej klatek tym lepiej). Po osiągnięciu jednego z nich szybciej rzucamy czary. Każdy próg rózni się 1 fps. Ponadto ważny jest fakt, że bonusy do fcr z kilku itemów sumują się (czyli dodajemy punkty procentowe).

FPS FCR
15 0
14 10
13 20
12 30
11 50
10 75
9 125

Czyli, gdy mamy np. dwa pierścienie z 10 fcr, a ogólny fcr dla całej postaci wynosi 85 fcr to jeden możemy zdjąc i zmienic na np. soja albo bk bo i tak szybciej czarowac nie będziemy. W tym buildzie bęziemy dąży do ostatniego progu fcr - optymalny osprzęt podam niżej, w dziale z przedmiotami.


III. Atrybuty

siła (str) - nic - torch (pochodnia piekielnego ognia), anihillus (ani) i bonus siły z enigmy w zupełności wystarczą do noszenia cięższego stufuu
zręcznośc (dex) - pod max blok (ok. 60) albo nie dajemy nic, wasz wybór
żywotnośc (vit) - cała reszta
energia (ene) - nic



IV. Umiejętności.

Do rozdania mamy 110 pkt (98 z leveli + 12 z questów)

1) Aury defensywne:
- modlitwa 1 pkt. (dojście do wigoru)
- oczyszczenie 1 pkt. (dojście do wigoru)
- śmiałośc 1 pkt. (synergia do świetej tarczy, jednak dajemy tu tylko na dojście)
- wigor 20 pkt. (synergia do młotka)

2) aury ofensywne
- moc 1 pkt.
- błogosławiona celnośc 20 pkt. (synergia do młotka)
- koncentrcacja 20 pkt. (jedyna aura zwiekszająca obrażenia od mlotków)

3) walka
- pchnięcie 1 pkt. (na dojście do hs)
- szarża 1 pkt. (na dojście do hs)
- święty pocisk 1 pkt. (na dojście do młotka)
- świeta tarcza (holy shield - hs) 20 pkt.
- błogosławiony młot 20 pkt. (nasz główny atak)


V. Ekwipunek

1) Łeb
- Przyodziewek Arlekina (popularne shako/czako) - 2 do wszystkich skill, dr (redukcja obrażeń), mega bonusy do many i zycia, słowem świetne, brakuje tu tylko fcr i resów odporności). Brak odporności można nadrobic socketując (wkładając do gniazda, które w tym wypadku trzeba sobie samemu zrobic) runą um, która daje bonus +15 do wszystkich resów. Jeśli wszystkie resy mamy na max bez tego to dobrym rozwiązaniem jest władowanie runy jah, która zwiększa nam życie o 5%.


Przyodziewek Arlekina (Harlequin's Crest) - Czako (Shako)

Obrona: 98-141
Wymagany Poziom: 62
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Wszystkich Atrybutów




Wieśniacza Korona (Bojowy Kapelusz)  - gorsze ale, tańsze niż czako


Obrona: 92-108
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 12
+100% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
15% Szybsze Bieganie/Chodzenie
Przywracanie Życia +6-12
+20 do Energii
+20 do Żywotności
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)



Wiedza (Lore) - Hełmy (Helmets) 2 sox (dwa gniazda) słowo runiczne "Wiedza" Ort+Sol - jak wyżej


+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+10 do Energii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Odporność na Błyskawice +30%
Obrażenie Zmniejszone o 7
+2 do Promienia Swiatła



rare circlet (rzadka obręcz/koronetka/diadem) - 2 skille, fcr, inne dodatki (mody) - ideał pod max próg fcr, który warto też czymś sokcetować

Rare Circlet :
2 do Poziomu Umiejętności Paladyna
20% Szybsze Rzucanie Czarów
xx do Many
xx do Życia
xx do Energii
xx do Siły
xx do Zręczności
xx do Odporności



Kalejdoskop Mary(Amulet) - 2 do skilli, duży kop do resów, fajne


Wymagany poziom: 67
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +20-30
+5 do Energii
+5 do Żywotności
+5 do Zręczności
+5 do Siły
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)



rare/craft (stworzony w hc, czyli w kostce horadrimów) amu - 2 do skilli, 15 fcr, mods, docelowy amulet pod max próg fcr

Rare/Craft Amu:
2 do Poziomu Umiejętności Paladyna
15-20% Szybsze Rzucanie Czarów
xx do Many
xx do Życia
xx do Energii
xx do Siły
xx do Zręczności
xx do Odporności
xx% reneracja many


3) Klata.
- słowo runincze "Enigma" Jah+Ith+Ber - tylko i wyłącznie! Hammer bez tego słowa nie istnieje. Słowo to robimy w 3 sox bp (napierśnik), mp (mage plate = zbroja maga) albo najlepiej w ap (archon plate = archońska zbroja płytowa, z tym że trzeba pamiętac, że ap wymaga 103 siły i trzeba miec skądś bonusy do siły, żeby taką eni unieśc)



Enigma (Zbroja) 3 sox

+2 do Wszystkich Umiejętności
+45% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 Obrona
+ (0.75 * Poziom Postaci) +0-74 do Siły
Zwiększenie Maksimum Życia 5%
Obrażenie Zmniejszone o 8%
+14 Punkty Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
15% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+ (1 * Poziom Postaci) +1-99% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów


4) Broń.

słowo runincze "Serce Dębu" Ko+Vex+Pul+Thul - czyli hoto (z angielska Heart of The oak), najlepsza broń dla maga - fcr, resy, skille, wypas po prostu. Tworzymy w 4 sox korbaczu.

Serce Dębu (Heart of The oak)
Laski/ Buławy (Staves/Flails) 4 sox:
+3 do Wszystkich Umiejętności
+40% Szybsze Rzucanie Czarów
+75% Obrażenia zadane Demonom
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna, 3 sek. czas działania (zwykły)
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
+10 do Zręcznosci
Uzupełnienie Życia +20
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec (25 Ładunków)
Poziom 14 Kruk (60 Ładunków)
+50% Obrażenia zadane Nieumarłym



kolec czarodzieja - inaczej wizzy. Dobre na początek, gdy nie mamy hoto. Mega kop do resów, ogromne fcr, fajne.

Kolec Czarodzieja (Wizardspike)
Kościany Nóż (Bone Knife):
Obrażenia Jednorącz: 23-49 (śr. 36)
Wymagany Poziom: 61
Wymagana Siła: 38
Wymagana Zręczność: 75
Bazowa Szybkość Ataku: [-20]
+ (2 * Poziom Postaci) 2-198 do Many
50% Szybsze Rzucanie Czarów
Regeneruje Manę 15%
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +75
Przedmiot Niezniszczalny
(występuje we wszystkich patchach)


5) Tarcza.

Herold Zakarum - czyli zaka. Najlepsza tarcza dla paladyna, sockeujemy um'em.

Herold Zakarum (Herald Of Zakarum)
Pozłacana Tarcza (Gilded Shield):
Obrona: 422.5-507
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 89
Wytrzymałość: 50
Szansa na Blok: 75%
Pchnięcie Tarczą - Obrażenia: 20-28
(Tylko dla Paladyna)
+150-200% Zwiększona Obrona
30% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybszy Blok
20% Premia do Skuteczności Ataku
+20 do Siły
+20 do Żywotności
Wszystkie Odporności +50
+2 do Poziomu Umiejętności Paladyna
+2 do Umiejętności Bojowych (Tylko dla Paladyna)
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)



słowo runiczne "Duch" ("Spirit:) Tal+Thul+Ort+Amn - duży bonus do many, 2 skille, duże resy. Nosimy gdy nas nie stac na zakę albo gdy brakuje fcr.

Duch (Spirit)
Tarcze (Shields):
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14
Występuje tylko na Close Battle.net Ladder


6) Pasek.

Siatka Arachnidów - czyli arach. Najlepszy tutaj wybór dla maga - 1 skill, fcr, 5% wiekszy max many

Siatka Arachnidów (Arachnid Mesh)
Pajęcza Szarfa (Spiderweb Sash) :
Obrona: 106.4-138.6
Wymagany Poziom: 80
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
16 Miejsc na Mikstury
+90-120% Poprawiona Obrona
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%
Poziom 3 Jad (11 Ładunków
(występuje w patchu 1.10 i późniejszych)


7) Pierścienie

Kamień Jordana - popularny soj

Kamień Jordana (Stone of Jordan)
Pierścień (Ring) :
Wymagany poziom: 29
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maksimum Many 25%
Dodaje 1-12 Obrażeń od Błyskawic
+20 do Many



Obrączka Bul-Kathosa - znany szerzej jako bk. Jeśli się na niego zdecydujemy kupujemy z 3% ll - dużo tańsze, a i tak przecież nie atkujemy bronią, tylko czarem.

Obrączka Bul-Kathosa (Bul-Kathos' Wedding Band)
Pierścień (Ring) :
Wymagany poziom: 58
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
3-5% Życia wykradzione za każde trafienie
+50 do Wytrzymałości
+0.5-49.5 do Życia (0.5 * Poziom Postaci)
(występuje w patchu 1.10 i późniejszych)



craft/rare ring - stąd będziemy czerpac fcr

Craft/rare ring :
10% Szybsze Rzucanie Czarów
xx do Many
xx do Życia
xx do Energii
xx do Siły
xx do Zręczności
xx do Odporności
xx% Regeruje Manę


8 ) Łapy.

pięśc maga - fcr, regeracja many, najlepsze dla hammera

Pięś Maga (Magefist)
Lekkie Rękawice (Light Gauntlets) :
Obrona: 20.8-24.3
Wymagany Poziom: 23
Wymagana Siła: 45
Wytrzymałość: 18
+20-30% Zwiększona Obrona
+10 Obrona
+1 do Zaklęć Ognia
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Regeneruje Manę 25%
Dodaje 1-6 Obrażeń od Ognia
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)



szpony trang-oula - znane jako to gloves albo rekawice tranga, mają fcr, ale nic ponadto

Szpony Trang-Oula (Trang-Oul's Claws)
Ciężki Karwasz (Heavy Bracers) :
Obrona: 89-96 (Podstawowa: 59-66)
Wymagany Poziom: 45
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałość: 16
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Odporność na Zimno +30%
+30 Obrona
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)


9) Buty

Wodołaz - czyli ww. Według mnie najlepsze dla hammera - dużo life (życie), dex, większy max fire res (odpornośc na ogień)

Wodołaz (Waterwalk)
Wykonane z Rekiniej Skóry Buty (Sharkskin Boots) :
Obrona: 95.2-124
Wymagany Poziom: 32
Wymagania: Siła: 18
Wytrzymałość: 14
+180-210% Zwiększona Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+100 Obrona przeciwko Pociskom
+15 do Zręczności
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Przywraca Wytrzymałość +50%
+40 do Maksymalnej Wytrzymałości
+45-65 do Życia
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)



Piaskowy Kształt - szerzej znane jako sands. Bonus do vit, dex, mega kop do psn res (odporności na trucizny) - też fajne

Piaskowy Kształt (Sandstorm Trek)
Wykonane ze Skorupy Skarabeusza Buty (Scarabshell Boots) :
Obrona: 136.8-178.2
Wymagany Poziom: 64
Wymagana Siła: 91
Wytrzymałość: 14
+140-170% Poprawiona Obrona
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+ (1 * Poziom Postaci) 1-99 do Maksymalnej Wytrzymałości
+10-15 do Siły
+10-15 do Żywotności
50% Wolniejsze Wysysanie Wytrzymałości
+40-70% do Odporności na Trucizny
Przywraca 1 Wytrzymałości na 20 sekund
(występuje w patchu 1.10 i późniejszych



Podróżnik - czyli wt. Dla tych, którzy cenią sobie mf (magic find = większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów)

Podróżnik (War Traveler)
Bitewne Buty (Battle Boots) :
Obrona: 100-139.2
Wymagany Poziom: 42
Wymagania: Siła: 95
Wytrzymałość: 48
+150-190% Zwiększona Obrona
25% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+10 do Żywotności
+10 do Siły
Dodaje 15-25 Obrażeń
40% Wolniejsze Zmniejszanie Wytrzymałości
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 5-10
30-50% Większa Szansa Znalezienia Magicznego Przedmiotu
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)


10. Switch (drugi zestaw broń & tarcza)
Broń:
- słowo runiczne "Wezwanie do Broni" Amn+Ral+Mal+Ist+Ohm - w skrócie cta. Jest to jedno z ciekawszych rw, z powodu bonusa w postaci okrzyków, których bez tego rw może uzywac tylko barbarzyńca. Okrzyki mają określony czas działania. Zazwyczaj na bn ludzie szukają cta z 6 pkt Rozkazów. Dlaczego? Bo Rozkazy zwiększają ilośc many i życia, im wyższy poziom tego okrzyku tym więcej many i życia dostajemy oraz czas trwania wydłuża się. Pozostałe dwa to Dowodzenie, które daje nam bonus +1 do wszystkich umiejętności (wyższy poziom tego okrzyky zwiększa tylko trwanie bonusa do skilli, nie zwiększa się ilośc punktów dodanych do skilli) oraz Okrzyk, zmniejszajacy obronę przeciwników (w praktyce rzadko używany). Gdy na bn zobaczycie coś takiego "cta x/x/x" to "x" oznaczają poziom poszczególnych okrzyków, odpowiednio Dowodznia / Rozkazów / Okrzyku.

Wezwanie Do Broni (Call To Arms)
Bronie (Weapons) :

+1 do wszystkich umiejętności
+40% zwiększona szybkość ataku
+250-290% zwiększone obrażenia
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+2-6 do Dowodzenia
+1-6 do Rozkazów
+1-4 do Okrzyku Bojowego
Uniemożliwia leczenie się potworów
Uzupełnienie życia +12
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych


Tarcza:
- słowo runiczne "Duch" Tal+Thul+Ort+Amn - wyżej opisane. Najważniejsze w tym wypadku jest +2 do skilli (jako jedyna tarcza daje taki bonus). Jesli sami nie zrobimy sami kupujemy z małym fcr (tak mniej więcej poniżej 32-33 fcr) w jakieś tarczy dla paladyna.


11) Plecak.

Torch, ani + parę pc skillerów (wielkich talizmanów, dodających 1 do umiejętności bojowych) i kilka +20 life scs (małych talizmanów, dającyh bonus do życia)

12) Optymalny stuff pod max fcr.
hełm - circlet 20 fcr
amu - rare/craft 15 fcr
zbroja - eni 0
broń - hoto 40 fcr
tarcza - zaka 0
pas - arach 20 fcr
ring 1 - rare 10 fcr
ring 2 - soj / bk

RAZEM: 125 fcr - czyli max próg osiagnięty


VI. Najemnik (Merc)
Bierzemy merca z drugiego aktu z aurą święty chłód (tego z obroną). Uberamy go w:

1) Głowa.
- Oblicze Andariel - posiada najważniejsze dla merca ll(life leach = wykradanie życia), ponadto bonus do siły i psn resa. Ujemne fire res niwelujemy socketując hełm runą ral, która daje 30% odporności na ogień. Najlepiej eth.

Zamienniki:
- Spojrzenie Wampira
- Korona Złodziei

2) Zbroja
- słowo runiczne "Hart" ("Fortitude") El+Sol+Dol+Lo - duży def i resy. Robimy w jakieś eth (eterycznej) zbroi.

Zamienniki:
- słowo runiczne "Kamień" (Stone) Shael+Um+Pul+Lum- duży def, trochę resów, robimy w eth zbroi
- Skorupa Duriel - dużo resów i nic ponadto

3) Broń
- słowo runiczne "Olśnienie" ("Insight") Ral+Tir+Tal+Sol - daje nam świetny bonus w postaci aury medytacja, która regeruje manę.

Zamienniki:
- Kościołam (wkładamy 2x runa amn, która daje 7% life leach)


VII. Jak grac?
Po wyjściu za miasto klikamy "w", zmieniając tym samym zestaw broni na cta+spirit, używamy okrzyku najpierw Dowodzenia, następnie Rozkazów. Zmieniamy spowrotem na pierwszy zestaw (hoto+zaka) i ubijamy niemilców  . Jesli zawsze chcemy trafiac młotkami to teleprotujemy się na przeciwnika (najeżdżamu na niego kursorem i klikamy tele).

Offline

 

#2 2009-02-21 12:27:11

Kalos

poslaniec

10372338
Zarejestrowany: 2009-02-21
Posty: 18
Punktów :   -4 

Re: Paladyn Hammer

Genialna pomoc skorzystałem jestem zadowolony!!!


Diablo jest cool  
                                Pozdro

Offline

 

#3 2009-02-21 21:21:14

zmaz18

pomocnik

Zarejestrowany: 2009-02-20
Posty: 21
Punktów :   

Re: Paladyn Hammer

W sumie to nic świezego ale od przybytku głowa nie boli

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
KonSa House Zemilo Hotel Apartment